Nová verze programu 3ds Max je k dispozici
Většina nových funkcí v 3ds Max 8 je určena zejména pro animátory a jejich podporu rychlejší práce, jednoduššího využívání nejrůznějších efektů, podporu hracích konzol a fotorealistickou vizualiz…
Většina nových funkcí v 3ds Max 8 je určena zejména pro animátory a jejich podporu rychlejší práce, jednoduššího využívání nejrůznějších efektů, podporu hracích konzol a fotorealistickou vizualizaci.
Pelt Mapping umožňuje při práci s programem rozvinout UV souřadnice geometrie pomocí nových metod
Původní snaha o koncept neomezeného síťového renderu představovala spojení 3ds Max s funkcionalitou Autodesk Backburner. Nyní Autodesk představuje první škálovatelný síťový tender mental ray, speciálně určený pro 3ds Max. Rendrovací úlohu lze nyní prostřednictvím technologie Backburner distribuovat přes síť s využitím integrovaného renderu mental ray, bez nutnosti případných dodatečných nákladů na rendrovací zdroje nebo samostatné rendrovací farmy.
Západ slunce za travnatým polem
Poměrně velká část novinek se týká oblasti práce s postavami. V této části programu bylo vylepšeno nebo přidáno několik funkcí, včetně vylepšené podpory nelineární animace. Mezi další novinky patří UV mapování, podpora hadrů DirecX a .fx,vylepšená vývojářská sada (SDK) nástrojů a dokumentace, podpora XML a Autodesk DWF Vieweru pro snadnější komunikaci s ostatními kolegy popřípadě zákazníkem při vytváření finálních scén. K vylepšení došlo také u modulů Biped, Cloth, Hair and Fur i již zmíněného mental raye a několika dalších.
Rozšíření v oblasti správy dat umožňuje nejen integraci se systémem Autodesk Vault, ale také s dalšími systémy pro správu majetku třetích stran.
3ds Max těží z výhod napojení na Autodesk Vault server, systém pro správu dat.
Kompletní přehled nových funkcí i vylepšení stávajících jsou k dispozici zde.