Autodesk 3D design & softwarové inženýrství
V roce 1965 mu bylo třináct let. Stephen Ambrose žil v Nashville a aby mohl tajně poslouchat rockovou hudbu, vytvořil si z tmelu a lepidla „špunty do uší“ – vestavěná sluchátka, kter…

V roce 1965 mu bylo třináct let. Stephen Ambrose žil v Nashville a aby mohl tajně poslouchat rockovou hudbu, vytvořil si z tmelu a lepidla „špunty do uší“ – vestavěná sluchátka, která dnes nosí celý svět. Opakované používání těchto sluchátek ale při vysoké frekvenci zvuku ničí sluch, a proto se Ambrose a jeho společnost Asius technologies pustili do dalšího výzkumu v oblasti zvuku.
Speciální patent a řešení, které Ambrose navrhl, využívá „druhý bubínek“, patentovanou technologii, kterou tým ověřoval a ladil pomocí Autodesk softwaru a 3D tisku. Tak mohli rychle simulovat a revidovat mechanické vlastnosti svých návrhů.
Prohlédněte si video o této technologii
Přečtěte si celou studii o využití technologie Autodesk ve společnosti Asius
Použitý software: AutoCAD | Ember 3D printer | Spark | Fusion 360 | Inventor