Uživatelská chybová hlášení (CER)
Při odesílání chybového hlášení (Customer Error Report, CER) je důležité připojit maximum detailů o okolnostech vzniku chyby. Urychlíte tím také vyřešení vaší chyby. Chybové hlášení automaticky z…
Při odesílání chybového hlášení (Customer Error Report, CER) je důležité připojit maximum detailů o okolnostech vzniku chyby. Urychlíte tím také vyřešení vaší chyby.
- Chybové hlášení automaticky zjistí verzi operačního systému, název a verzi produktu a aktivní příkaz. Tedy tyto údaje nemusíte uvádět.
- Připojte data, která jste zadávali před pádem aplikace.
- Uveďte opakovatelné kroky, které vedou k onomu problému.
- Uveďte co možná nejvíce podrobností o vaší práci před výskytem problému.
- Je-li to možné, uložte kopii vašeho souboru a ve vaší zprávě napište název souboru. V některých případech můžete být vyzváni k poskytnutí kopie dat potřebných k řešení problému.
Prioritu mají ta chybová hlášení, která se sejdou od více uživatelů.