Zvýšení efektivy telekomunikační firmy díky nasazení řešení Autodesk MapGuide a AutoCAD Map 3D
„S pomocí MapGuide Enterprise od firmy Autodesk můžeme jednodušeji integrovat různorodé soubory a tím si vytvářet celkový přehled o našich datech. Různorodá data nyní již nejsou velkým problémem.…
„S pomocí MapGuide Enterprise od firmy Autodesk můžeme jednodušeji integrovat různorodé soubory a tím si vytvářet celkový přehled o našich datech. Různorodá data nyní již nejsou velkým problémem. Je příjemné vědět, že pokud vyvstane v budoucnu potřeba další integrace, náš systém může jednoduše propojit jakákoliv data.“—Abelardo H. Gaitana, inženýr, Bayan Telecommunications
Shrnutí projektu
Bayan Telecommunications (Bayan) se sídlem v Quezon na Filipínách, poskytuje více než 500 000 předplatitelům domovních i firemních telekomunikačních sítí řešení zahrnující rozhlasové spojení, kabelové spojení, pevnou telefonní linku, bezdrátové připojení a servis připojení. Je samozřejmé, že se snaží stále zlepšovat své služby ve všech těchto oblastech. Řešení kvalitnějšího zajištění servisu pro své zákazníky, bez ztráty kvality svých služeb, nalezl Bayan v eliminaci nevyřízených záležitostí a digitalizaci map, které byly uloženy v pořadačích a kartotékách. Bayan následně spolupracoval s partnerem PDR Technology na vytvoření on-line systému pro sdílení záznamů a map všemi zaměstnanci společnosti.
Díky geoprostorovému softwaru od firmy Autodesk jsou Bayan Telekomunikace nyní schopny:
·zvýšit svou technickou produktivitu až o 80%
·vyřešit jednotlivé úkoly až o 40% rychleji
·snížit výdaje na přesčasy
·integrovat různé GIS formáty
·garantovat servis 24 hodin denně