Vlastní knihovna textur pro render
Stadardní nastavení Revit Architecture si „nepamatuje“ cestu k souborům s texturami, které nejsou uloženy v určených adresářích aplikace. Při následném otevření projektu a spuštění renderu s…
Stadardní nastavení Revit Architecture si „nepamatuje“ cestu k souborům s texturami, které nejsou uloženy v určených adresářích aplikace. Při následném otevření projektu a spuštění renderu se zobrazí chybové hlášení, informující o nedostupných souborech použitých při tvorbě materiálů. A i když se renderování dokončí nebudou vlastní materiály zobrazeny správně. Nastavení cesty k adresáři s texturami zajistí správné zobrazení materiálů vytvořených uživatelem.
Nastavení cesty do adresáře
1. Klepněte na ikonu R (obr. 1-A) v záhlaví programu.
2. V zobrazeném menu klepněte na ikonu Možnosti (obr. 1-B).
3. V dialogu Možnosti zvolte záložku Rendrování (obr. 2-A).
4. Klepněte na ikonu Přidat hodnotu (obr. 2-B).
5. Vyberte zvýrazněný řádek v bílém poli dialogu a klepněte ikonu (obr. 2-C) zobrazenou na konci řádku.
6. Nastavte adresář s uloženými obrázky
7. Uzavřete dialog Možnosti.
Při rendrování použije Revit Architecture i soubory vámi vytvořených textur uložené ve zvoleném adresáři.
Související články:
- Vlastní knihovna textur pro render