Autodesk uvádí generaci 2012 produktů pro tvorbu digitální zábavy
Autodesk představil nové verze svých aplikací a middlewaru pro tvorbu digitální zábavy. Verze řady 2012 podporují iterativní pracovní postupy, pomáhají uživatelům zvládat komplikovanost a poskytují no…
Autodesk představil nové verze svých aplikací a middlewaru pro tvorbu digitální zábavy. Verze řady 2012 podporují iterativní pracovní postupy, pomáhají uživatelům zvládat komplikovanost a poskytují nové kreativní nástroje. Produkty společnosti Autodesk se uplatnily při výrobě úspěšných filmů jako Černá labuť, videoherních hitů jako Medal of Honor, televizních reklam i televizních pořadů.
„Filmoví, videoherní a televizní diváci žádají sofistikovanější obsah a v důsledku toho komplikovanost výroby překračuje rozpočty,“ řekl Marc Petit, senior viceprezident společnosti Autodesk pro média a zábavu. „Chtějí-li si studia udržet konkurenceschopnost, musí zvyšovat efektivitu výroby a maximalizovat své kreativní možnosti.“
„Naše produkty verze 2012 využívají nejnovější hardwarovou technologii ke zvýšení výkonnosti a špičkovému zobrazení grafiky v náhledu,“ dodal M. Petit. „Zdokonalili jsme interoperabilitu a zjednodušili integraci pracovních postupů, aby naši zákazníci mohli snáze využívat specializované nástroje. Rovněž jsme vytvořili nové kreativní nástroje pro moderní produkční trendy, jako například virtuální filmovou tvorbu a stereoskopickou 3D produkci.“
Sady Autodesk Entertainment Creation Suite pro větší kreativní možnosti a efektivitu
Verze 2012 sad Autodesk Entertainment Creation Suite poskytují umělcům a výrobním studiím přístup k celé řadě kreativních nástrojů za výjimečně výhodnou cenu. Umělci mohou rozšířit pracovní postupy, na které jsou v aplikacích Autodesk 3ds Max nebo Autodesk Maya zvyklí, intuitivními nástroji pro modelování a malování textur, animací postav v reálném čase a efekty. Interoperabilita jedním krokem a konzistentnější uživatelská rozhraní v aplikacích generace 2012 pomohou umělcům realizovat jejich kreativní potenciál a optimalizovat produktivitu využitím různých produktů a lepší přístupností specializovaných nástrojů.
Všechny produkty v nových sadách Entertainment Creation Suite nabízejí významné nové funkce a vylepšení:
• Autodesk 3ds Max 2012 přináší nové akcelerované grafické jádro, technologii mRigids pro dynamické simulace tuhých těles v pohledu a nová vylepšení sochání a malování, například klonovací štětec.
• Autodesk Maya 2012 poskytuje výrazná vylepšení pracovního pohledu včetně efektů přes celou obrazovku, upravitelných tras pohybu pro úpravy animace v pohledu a nových simulačních možností.
• Autodesk Softimage 2012 poskytuje nové procedurální modelování ICE, integrované simulace tkanin Syflex, stereoskopické funkce a nejrůznější vylepšení jádra vývojové sady SDK.
• Autodesk Mudbox 2012 přináší vylepšení sady nástrojů pro malování, inovativní nové pracovní postupy nezávislé na UV a topologii, praktické nástroje pro pózování a zdokonalené zpracování velkých datových sad.
• Autodesk MotionBuilder 2012 nabízí nové stereoskopické zobrazení v pracovním pohledu a možnosti manipulace s kamerou, jednotné rozhraní a řešitele pro middleware HumanIK 4.5 nebo 2012, nechybí ani nové nástroje pro virtuální filmovou tvorbu.
Kreativní finišovací software pro filmovou, televizní a reklamní postprodukci
Autodesk Flame Premium spojuje v jediném řešení špičkové vizuální efekty a finišovací nástroje s úpravami barev v reálném čase. Verze 2012 této aplikace obsahuje:
• revoluční nové nástroje, které pomohou výtvarníkům integrovat vrcholně realistické 3D efekty osvětlení do složených celků,
• komplexní soubor efektových nástrojů pro finišování stereoskopických 3D projektů, zdokonalené postupy finišování počítačové grafiky,
• celou řadu nových nástrojů, s nimiž je vytváření 3D kompozice stejně rychlé a interaktivní jako tradiční vytváření 2D kompozice.
Autodesk Smoke 2012 nabízí integrované kreativní řešení s časovou osou pro profesionální finišování na platformě Mac. Sada nástrojů aplikace Smoke zahrnuje nástroje pro korekci barev, vytváření kompozice, 3D vizuální efekty a stereoskopické 3D, navíc se její pracovní postup integruje s aplikací Apple Final Cut Pro. Verze 2012 této aplikace obsahuje:
• Přepracovaný systém 3D osvětlení,
• Flame FX, komplexní nový soubor kreativních a technických nástrojů pro běžné finišovací úlohy, včetně nástrojů Damage, Deform, Edge Detect a Pixel Spread.
Herní middleware společnosti Autodesk pro běžné programátorské úkoly
Technologie herního middlewaru společnosti Autodesk pomáhá řešit známé problémy týkající se spouštění her a umožňuje programátorům soustředit se na oblasti vývoje s výrazným dopadem. Nové verze middlewaru nabízejí následující vylepšení:
• Zdokonalené programovací rozhraní (API) v globálním osvětlovacím middlewaru Autodesk Beast 2012 umožňuje vývojářům integrovat nástroj pro interaktivní náhled osvětlení eRnsT do vlastních editorů herních úrovní.
• Middleware pro animaci postav Autodesk HumanIK 2012 nyní podporuje přenosný zábavní systém další generace (s kódovým označením NGP) od společnosti Sony Computer Entertainment, a také mobilní platformu Apple iOS. Umožňuje tak realističtější animaci postav na nejnovějších mobilních herních přístrojích.
• Middleware umělé inteligence Autodedsk Kynapse 2012 se soustředí na lepší výkon při chodu aplikací a na jednodušší ovládání vyspělých funkcí.
Další informace o nejnovějších produktech společnosti Autodesk pro tvorbu digitální zábavy jsou k dispozici na webu Digitální zábava a média a v blozích společnosti Autodesk na portálu komunity tvůrců digitální zábavy a vizualizací AREA. Novinky v softwaru společnosti Autodesk pro tvorbu digitální zábavy můžete sledovat na Twitteru (http://www.autodesk.com/pr-metwitter) a Facebooku (www.facebook.com/autodeskME).