Problém s aktivací licencí Autodesk
Aktivace produktů Autodesk 1. Instalace 2. Aktivace 3. Užívání software Aktivace vaší licence je druhým krokem v procesu přípravy software k užívání. Výchozí možností aktivace produktů Autodesk je …
Aktivace produktů Autodesk
- 1. Instalace
- 2. Aktivace
- 3. Užívání software
Aktivace vaší licence je druhým krokem v procesu přípravy software k užívání.
Výchozí možností aktivace produktů Autodesk je aktivování licence přímo po spuštění aplikace. Průběh takové aktivace je velmi pohodlný, bohužel ne vždy aktivace licence probíhá takto ideálně. V některých případech se ale může stát, že se v průběhu aktivace objeví chybové hlášení, a vy tak nejste schopni proces aktivace dokončit. Příčinou takového chování může být například:
- Aktivní firewall nebo antivirový program, který blokuje proces aktivace.
- Překročení počtu možných aktivací „online“ např. po přeinstalování OS nebo výměně počítače aj.
Řešení
V případě, že v průběhu aktivace obdržíte jakékoliv chybové hlášení, aktivujte produkt některým z alternativních způsobů:
- Vyplnění formuláře Licensing Assistance
- Registrace a generování aktivační kódu na webu
- Chat s Autodeskem (EN)
- Žádost o zaslání aktivačního kódu telefonicky (viz níže)
1. Vyplnění webového formuláře
Nejsnazší způsob, jak získat aktivační kód pro váš software, je vyplnění formuláře na webových stránkách http://www.autodesk.com/licensesupport
POZN. Pro aktivaci produktu se musíte prokázat i tzv. kódem žádosti. Kde získat Kód žádosti?
2. Registrace a aktivace na webu
Registraci nebo získání aktivačního kódu je možné uskutečnit na serveru společnosti Autodesk https://registeronce.autodesk.com
Tato služba je přístupná všem, kteří využívají produkty Autodesk, podmínkou přihlášení na https://registeronce.autodesk.com je vytvoření vlastního účtu.
POZN. Pro aktivaci produktu se musíte prokázat i tzv. kódem žádosti. Kde získat Kód žádosti?
3. !!!NOVINKA!!! Chatujte s Autodeskem
Nejrychlejší způsob jak získat AKTIVAČNÍ KÓD pro opětovnou aktivaci produktu je CHAT, který Autodesk nabízí jako svou novou službu. Chat je dostupný pouze v pracovní době operátorů a probíhá v angličtině (postačíte si ale se základními obraty).
Pro chatování si připravte tyto údaje:
Company: jméno společnosti, na které je licence registrovaná
SN: sériové číslo licence, které chcete aktivovat
Request kód: kód žádosti (nutné pro vytvoření a zaslání aktivačního kódu)
Na CHAT se zákazník přihlásí http://www.autodesk.com/licensesupport pod svým emailem, který Autodesk eviduje v databázi (jsou to emailové adresy pod kterými se klient hlásí na portál Subscription Centrum, Autodesk Education Community, Autodesk RegisterOnce…etc).
POZN. Možnost chatovat s asistentem společnosti Autodesk je omezena kapacitou volných operátorů a jejich pracovní dobou.