portál uživatelů
softwarů Autodesk

Změny pravidel pro obnovení Maintenance Subscription

Proč je obzvláště důležité obnovit předplatné včas? Současná pravidla dovolují našim zákazníkům obnovit využívání služby Subscription (dnes známé jako Maintenance Subscription) do 30 dnů od vypršení s…

Změny pravidel pro obnovení Maintenance Subscription

Proč je obzvláště důležité obnovit předplatné včas?
Současná pravidla dovolují našim zákazníkům obnovit využívání služby Subscription (dnes známé jako Maintenance Subscription) do 30 dnů od vypršení smlouvy, eventuálně do 364 dní s podmínkou uhrazení poplatku za pozdní obnovení smlouvy – za tzv. poplatek Late fee. Počínaje 1. únorem 2016 ale měníme pravidla prodlužování kontraktů.

NOVĚ již nebude k dispozici 30, resp. 364denní lhůta pro obnovení smlouvy. Rozhodnete-li se s námi prodloužit smlouvu Maintenance Subscription proto, abyste i nadále měli přístup k nejnovějším verzím, updatům, rozšířením či speciální podpoře, pak kontaktujte svého obchodníka VČAS, tj. před koncem vašeho smluvního období. Zákazník, který neprovede obnovení své smlouvy včas, přijde o výhody plynoucí ze služby Maintenance Subscription, a již nebude mít možnost obnovit či dokoupit službu ke své licenci později. Kontaktujte včas svého obchodníka a zajistěte si finančně nejvýhodnější nabídku nejnovějších licencí!