Objevte možnosti Autodesk Vault
Proč srovnat data do latě? Proč je pořádek v datech tak důležitý? Protože neztrácíte čas nejistotou! Musíte přemýšlet, který verze dokumentu je ta poslední? Přemýšlíte o tom, kde hledat novější verzi?…
Proč srovnat data do latě? Proč je pořádek v datech tak důležitý? Protože neztrácíte čas nejistotou! Musíte přemýšlet, který verze dokumentu je ta poslední? Přemýšlíte o tom, kde hledat novější verzi? Lámete si hlavu nad tím, kdo provedl poslední úpravu dokumentu? Vás se to netýká?
Možná jste si tyto nebo podobné otázky již položili. A MOŽNÁ JSTE SI ŘEKLI, ŽE VÁS SE TO ZATÍM NETÝKÁ, PROTOŽE: je to jen pro velké firmy a není to až tak závažné a naše oddělení a subdodavatelé se do toho nebudou chtít zapojit a na takové experimenty nemá naše firma čas ani myšlenky…
JENŽE OPAK JE PRAVDOU!
Za úspěchy těch nejúspěšnějších společností stojí správná rozhodnutí. A ta uděláte jenom na základě správných informací.
Máte vždy správné informace? A jste si jisti, že dodáváte ten správný obsah, správným lidem ve správný čas? Začněte přemýšlet s námi!
Co říkají naši zákazníci
„Naši zaměstnanci ušetří především spoustu času. Celá pracovní skupina má přímý přístup ke všem datům, aniž by bylo nutné přeukládání dat, nebo jejich posílání mailem. Konstruktéři mohou získat i přístup k úložišti dat na vzdálených serverech a zobrazit nebo dokonce, v závislosti na jejich uživatelských právech, změnit jejich údaje.“
Nils Napp, vedoucí IT oddělení HerkulesGroup Services
Fakta
– 25 % o tolik času méně tráví zaměstnanci firem s implementovaným systémem správy dat nad neproduktivními úkony souvisejícími s organizací dat
– 8 % pouze tolik společností říká, že správu dat zvládají bez problému i bez systému pro správu dokumentace
– 15 % o tolik se u projektů využívajících 3D CAD po nasazení systému správy dokumentace snížil objem času potřebný po konstruování.
Týká se to i vás
Problémy s daty mají všichni. Menší společnosti stejně jako nadnárodní korporace.
Odpovězte si na tyto otázky:
„Stalo se vám v posledním měsíci, že jste použili dokument, u něhož jste si nebyli jistí, zda je to ta nejaktuálnější verze?“
„Dostala se vaše společnost již do termínového skluzu kvůli nekoordinované komunikaci, kdy např. oddělení neobdrželo podklady z důvodu selhání mailové komunikace, nebo prostě jenom proto, že jim nevěnovalo patřičnou pozornost?“
„Chtěli byste mít ještě větší přehled nad tím, co váš projektový tým dělá?“
Odpověděli jste na některou z otázek „ANO“? Pak to začněme řešit spolu!
Více odpovědí najdete na www.datavlati.cz