portál uživatelů
softwarů Autodesk

Sedm novinek od XEROXu zvedlo vlnu zájmu na tiskařském veletrhu DRUPA, 1. díl

Düssedorf, 17. května 2004 – Na veletrhu drupa 2004, který se koná každé čtyři roky a je přirovnáván k olympijským hrám světa tisku, představil Xerox sedm nových digitálních systémů obsahujících…

Sedm novinek od XEROXu zvedlo vlnu zájmu na tiskařském veletrhu DRUPA, 1. díl

Düssedorf, 17. května 2004 – Na veletrhu drupa 2004, který se koná každé čtyři roky a je přirovnáván k olympijským hrám světa tisku, představil Xerox sedm nových digitálních systémů obsahujících nástroje a služby pro zefektivnění pracovních postupů. Balíčky řešení a služeb, které Xerox představuje, boří dosavadní představy o tradičním způsobu tisku a slibují nárůst zisku jak jejich uživatelům, tak i Xeroxu.

Účastí na veletrhu si Xerox upevňuje svou vedoucí pozici na poli digitálního tisku a ukazuje zde, jak mohou poskytovatelé tiskových řešení zaujmout nové zákazníky a proniknout na rychle expandující trh digitálních technologií. Xerox vycítil příležitost v hodnotě 18ti mld. USD v poskytování digitálních tiskových technologií na trhu, který byl dosud doménou tradičního ofsetového tisku.

Společnost na veletrhu představuje nejširší spektrum svých digitálních produktů, které jsou při rychlostech až 1000 obrázků za minutu určené k tisku jakýchkoliv materiálů – od brožur po tradiční publikace, od miniaturních identifikačních karet po velkoformátové architektonické výkresy.

Podle předsedkyně představenstva a výkonné ředitelky Xeroxu, Anne M. Mulcahy, se digitální strategie společnosti rychle rozvíjí. Na trhu dochází k přeměně průmyslově orientovaného oboru na obor služeb, které jsou nejvíce ovlivňovány přáními a požadavky zákazníka. „Svět komunikace pomocí tisku už dávno není jen o papíru a inkoustu. Dnes jde hlavně o vytváření sofistikovaných dokumentů, které přinášejí větší užitek konečným uživatelům,” podotkla Mulcahy před tiskovou konferencí, která se konala 6.5. u příležitosti zahájení veletrhu drupa.

Přínosem strategie, kterou Xerox na veletrhu drupa 2000 definoval pojmem “nový směr v oblasti tisku”, je tvorba sofistikovanějších dokumentů a personalizace vedoucí k úspoře času a prostředků zákazníka. Na veletrhu drupa 2004 rozšiřuje Xerox působnost své strategie i na pole komerčního tisku, vydávání knih, kancelářských služeb, rychlého tisku a služeb kreativního designu.

Barevné i černobílé tiskárny a tiskařské stroje v dvoupatrové exhibici Xeroxu na veletrhu drupa 2004 předvádí své funkce na skutečných, zákazníky nejpoužívanějších, aplikacích. Právě svými službami a softwarovou podporou svých hardwarových produktů si Xerox vysloužil svou přední pozici na trzích jak v Evropě tak v USA.