Zákazníkem řízená interoperabilita, 4. díl
V čem vidíte odlišnost toho, co už OGC má a co vlastního do něj chcete přinést? Tom Myers, produktový manažer, MapInfo: Cíle této iniciativy jsou zcela ve shodě s naším úsilím, jako hlavního člena OGC…
V čem vidíte odlišnost toho, co už OGC má a co vlastního do něj chcete přinést?
Tom Myers, produktový manažer, MapInfo:
Cíle této iniciativy jsou zcela ve shodě s naším úsilím, jako hlavního člena OGC. To je učinit výměnu dat jednoduchou, transparentní a otevřenou. Všechny tyto aktivity jsou řízeny zákazníky, kteří potřebují využívat více systémů od různých výrobců postavených na technologii Oracle. Chápeme, že bez standardizace popisu jistého typu dat v databázové vrstvě musí zákazníci navíc investovat do řešení, které umožní interoperabilitu jejich stávajících aplikací. To je pro nás jasná příležitost, abychom rozšířili naše zkušenosti se zákazníky, vzájemně spolupracovali na vývoji Interoperability Kits a pohnuli se tak kupředu v rámci OGC a dosáhnuli postupně dohody týkající se OGC a specifikací formátů dat.
Steve Reed, ředitel, Strategic Alliances, Intergraph Mapping and Geospatial Solutions:
Shodujeme se s tím a stavíme na tom, čeho již OGC dosáhlo. Tato iniciativa umožní zakazníkům dosáhnout interoperability v rámci podniku za pomoci otevřených nástrojů pro sdílení informací v prostředí, kde se vyskytuje více řešení od různých prodejců. Protože podnět k zahájení tohoto procesu dali sami zákazníci, neprošla tato věc formálním postupem v OGC. Nicméně dalším krokem bude toto zahrnout do procesů v OGC.