Společnost Acer zaznamenala vynikající výsledky
Zatímco trh západoevropských osobních počítačů zaznamenal průměrný růst 14,2% ve srovnání se stejným obdobím minulého roku, společnost Acernadále vykazuje pozitivní výsledky. V prvním čtvrtletí roku 2…
Zatímco trh západoevropských osobních počítačů zaznamenal průměrný růst 14,2% ve srovnání se stejným obdobím minulého roku, společnost Acernadále vykazuje pozitivní výsledky. V prvním čtvrtletí roku 2004 dosáhla růstu 75%, čímž znovu potvrdila vedoucí postavení na trhu notebooků v západní Evropě.
Společnost Acer zopakovala na českém trhuvelmi dobrý výkon i v prvním čtvrtletí roku 2004, kdy zaznamenala v prodeji osobních počítačů meziroční nárůst 35,0% ve srovnání se stejným obdobím roku 2003, což je stále výrazně lepší výsledek, než růst celého trhu (13,6%).
V prvním čtvrtletí roku 2004 získala společnost Acer celkový podíl na českém trhu na 7,2% a potvrdila své postavení v segmentu mobilních počítačů s podílem na trhu 27,1% a meziročním nárůstem 19,1%.
„Jsme přesvědčeni, že trh vykazuje trvalý růst,“ prohlásil Tomáš Čech, Country Manager společnosti Acer v České republice. „To je nejdůležitější věc. Především se projevuje velmi silná poptávka uživatelů přenosných počítačů. Tento segment trhu zaznamenal zvýšení o povzbudivých 42,2%. Pro společnost jako je Acer,” pokračoval Tomáš Čech, „která vždy věřila v toto řešení, uvedené údaje dokazují, že jsme zvolili dobrou strategii. Naše inovativní produkty a služby spolu se strategickou spoluprací, kterou jsme navázali v oblasti obchodu a prodejních kanálů, představují právě to, čím se lišíme od průměru na trhu a co nám umožňuje se muvzdálit.“
Analýza celkových údajů z této oblasti ukazuje, že společnost Acer potvrdila své vedoucí postavení v západní Evropě na trhu přenosných počítačů a dosáhla podílu na trhu 16,9% a meziročního nárůstu 114,2%.
Kromě České republiky společnost Acer zaujímá první místo na trhu notebooků v Itálii, Španělsku, Německu, Belgii a Rakousku a druhé místo ve Francii, Švýcarsku, Řecku, Polsku, Dánsku a Jížní Africe.
„Společnost Acer vždy pečlivě sledovala vývoj trhu,“ potvrzuje Gianfranco Lanci, president Acer EMEA a International Operation Business Group (IOBG). „V průběhu posledních několika let vykazoval trh informačních technologií velkou energii a dynamiku a společnost Acer nepřetržitě shromažďovala tyto signály, které se promítly do návrhů a nabídek komplexní řady řešení, která splňují požadavky každého uživatele. Technické výrobky,” pokračuje Lanci. „jsou výhodné pouze v případě, když jsou podporovány službami na odpovídající úrovni, které přinášejí uživateli skutečnou hodnotu. Úspěch společnosti Acer představuje ovoce této filosofie, která byla zavedena v roce 2000,kdy společnost Acer provedla bolestivou reorganizaci v celé oblasti EMEA. To nám umožnilo navrhnout výhodné služby pro naše konečné uživatele, kteří prokázali větší důvěru v naše možnosti, umožnili nám dosáhnout příznivých výsledků a stanovených cílů.“