portál uživatelů
softwarů Autodesk

Zákazníkem řízená interoperabilita, 5. díl

Stavebnictví

Vidíte to pouze jako krátkodobé řešení nebo se to bude vyvíjet v dlouhodobém časovém horizontu?   Duncan Guthrie, obchodní a marketingový ředitel, Laser-Scan: Všichni jsme zapojeni do OGC a toto …

Zákazníkem řízená interoperabilita, 5. díl

Vidíte to pouze jako krátkodobé řešení nebo se to bude vyvíjet v dlouhodobém časovém horizontu?

 

Duncan Guthrie, obchodní a marketingový ředitel, Laser-Scan:

Všichni jsme zapojeni do OGC a toto je pouze první krok. V krátkodobém termínu je naším cílem uspokojit potřeby zákazníků. To je samozřejmě pro OGC velmi dobré a budeme se i nadále snažit o standardizaci formátů v rámci OGC. Tento druh aktivit beží současně vedle toho, čeho se pokouší OGC dosáhnout a zároveň dosažení těchto cílů urychluje. Je to pouze první příčka žebříku a existuje zde velmi silný záměr zabudovat tyto věci do standardů OGC.

Bude se to vyvíjet tak, že když bude mít nějaký zákazník právě teď určitý problém a použije na jeho řešení konkrétní nástroje, tak ostatní organizace se tímto mohou inspirovat a pokud je v budoucnu potká podobný problém, mohou použít ten samý postup a nástroje, jak to udělal „první“ zákazník. Jedná se skutečně o práci v rámci celého OGC a ne o nějakou izolovanou aktivitu. Je celkem běžné, že zaměřujeme úsilí tímto směrem. Vytvořené nástroje mohou povzbuzovat další organizace, aby se pustili do toho, co chtějí v rámci interoperability dělat. Je to všechno o tom, aby se vyvinuly ty nejlepší nástroje pro jejich práci.

Namísto toho, aby se v nějakém oddělení používal určitý software jen proto, že ho již používá jiné oddělení v organizaci, chceme dosáhnout stavu, kdy si zákazníci vyberou pro svoji práci ten nejvhodnější nástroj. Je velmi důležité, že se toto snažíme prosadit do komunity OGC.