Články
Revit od začátku 13. – místnost
Vložení místnosti do projektu Z každého prostoru, který je v projektu vymezen stěnami nebo obdobnými prvky lze vytvořit místnost. Jedná se nekonstrukční prvek složený z objektu vyplňující daný prostor…
Duté modely s konstantí tloušťkou stěny, aneb využití funkce skořepina – 1. část
Jako první vytvoříme skicu základny LEGO kostky (Obr. 1a) a na skicu aplikujeme první funkci vysunutí (Obr. 1b). Obr. 1a – skica základny, 1b – po aplikaci funkce vysunutí Nyní vytvoří…
K čemu můžou být rychlé vlastnosti?
Dnešním úkolem bude za pomoci rychlých vlastností zarovnat vytvořený text, viz obrázek. Rychlé vlastnosti najdete na spodní liště AutoCADu či je můžete vyvolat po stisknutí kombinace kláves CTRL+SH…
Autodesk ve spolupráci s FA ČVUT vyhlašuje 5. ročník soutěže REVIT OPEN pro studenty a čerstvé absolventy vysokých škol
Autodesk, světový lídr v oblasti 3D návrhového, konstrukčního a animačního softwaru, společně s Kabinetem modelového projektování Fakulty architektury ČVUT (MOLAB) vyhlašuje již 5. ročník anonymní veř…
Jak na Generátor šnekových ozubených kol v Inventoru? Část 2.
Minule jsme nechali generátorem vymodelovat šnekové soukolí podle zadaných hodnot. Nyní si prohlédneme vše, co jsme ještě nestihli. Obrázek 7 Obrázek 7 ukazuje v Generátoru komponent – Šneková ozu…