Články
Dynamické bloky v AutoCADu 2006, 3. díl
Nastavení hodnot pro komponenty bloků Pokud vytváříte blok stolu, budete pravděpodobně chtít omezit jeho velikosti na rozměry, které vyrábí váš dodavatel. Skvělou vlastností dynamických bloků je schop…
Efektivní modifikace adaptivního modelu, 3. díl – Správně provedený náčrt
Náčrt v Inventoru je vytvářen obdobně jako v AutoCADu pomocí kružnic oblouků a úseček. Ty jsou vzájemně propojeny pomocí geometrických vazeb definujících vzájemnou polohu objektů vůči jiným …
Konfigurace plotru pro systémový a prodloužený tisk
Jak provést prodloužené vykreslení 1.Vykreslujte normálním způsobem. Chcete-li dosáhnout nejlepších výsledků vykreslujte na meze bez otočení. Použijte měřítko přesně jedna ku jedné (nikoli maximálně …
Nová verze programu 3ds Max je k dispozici
Většina nových funkcí v 3ds Max 8 je určena zejména pro animátory a jejich podporu rychlejší práce, jednoduššího využívání nejrůznějších efektů, podporu hracích konzol a fotorealistickou vizualiz…
Heterogenní scény v Autodesk VIZ
Autodesk VIZ (navazující na dřívější 3D Studio VIZ) je modelovací, rendrovací a animační software pro vytváření fotorealistických vizualizací a animací v architektuře a designu. Vlastní tvorba scény j…