Články
Jak vybrat fotorealistické zobrazování?
Pokud jste časově omezeni, nebo váš monitor a grafické vybavení neumožňuje vyprodukovat různé odstíny a barvy, je zbytečné používat detailní rendrování. Pokud chcete rychle ověřit integritu modelu, je…
Jak urychlit výpočet skrytých hran?
Při procesu skrývání mohou nastat problémy u objektů, které k sobě přesně přiléhají, nebo objektů, které se protínají v prostoru. Protože žádné dva objekty nemohou ve skutečnosti zaujímat stejný bod v…
Jaké známe druhy map textur v AutoCADu?
Mapovací textury: definují povrchové barvy, jako kdyby byl rastrový obrázek namalován na objektu. Obrázek šachovnicového vzoru můžete například použít na horizontální rovné ploše a vytvořit tak vzhled…
Mapování textur a jejich měřítko
Mapování s pevným měřítkem a dle objektu se používají pro různé typy rendrování. Mapování dle objektu je vhodné pro rendrování krajin či objektů, jejichž materiál je tvořen jedním základním obrázkem (…
Server Error
We're sorry! The server encountered an internal error and was unable to complete your request. Please try again later.
error 500