Články
BIM – pojďme z přirozeného vývojového stupně v projektování udělat konkurenční výhodu
Ačkoliv názor autora je patrný již z nadpisu článku, pokusím se jej osvětlit pomocí příkladů, se kterými jsem se dosud setkal. Na úvod však několik slov z historie. Od počátku jejich vývoje …
Základy animace v 3ds Max Design, 4. díl
Článek je věnován poměrně často řešené problematice v oblasti animace. Pro ukázku zvolíme kulisu automobilu, který se bude pohybovat po určité dráze. Pro řešení tohoto problému má 3ds Max Design někol…
Koncepční objem a jak na něj? (část 1.)
Na první pohled lze v tomto nástroji používat pouze Vysunutí Jsou zde však i ostatní nástroje –Rotace, Přechod, Tažení a Přechod tažením. Jen se zadávají jinak, než při modelování rodiny, k…
Křivky ve SketchBook Designer
Vytvoření křivky Křivku vytvoříme dvěma základními způsoby (Obr. 1). Volným kreslením tahů (Curve stroke mode) nebo určením kontrolních bodů (Curve point mode), kterými bude křivka procházet. Následná…
Novinky Inventor 2014 – Zaoblení, pracovní bod na kouli
Zaoblení Na rozdíl od minulých verzí, kde pokud se nezdařilo zaoblení jedné z více vybraných hran, byl příkaz neplatný. Inventor v tomto změnil své chování. Pokud narazí ve výběru zaoblení n…